Festa Major i la Tàrrega històrica

Per celebrar la festa major de maig, des del Museu us oferim dues rutes històriques per conèixer la ciutat: el diumenge dia 10, a les 11:30 del migdia a la plaça Major, es farà una ruta per conèixer diferents fets històrics a partir dels vestigis conservats a la nostra ciutat. L’activitat és gratuïta.

El dilluns 11, a les 20h, l’Oriol Saula ens explicarà les muralles i el castell de Tàrrega. El punt de trobada és el Museu i l’activitat és gratuïta.

Recordeu que cada primer diumenge de mes, a les 10:30h, els tècnics del Museu us ofereixen una visita guiada a la sala d’exposició permanent “Tragèdia al call. Tàrrega 1348” i una visita pel call de la ciutat. Aquesta visita comentada s’inclou en el preu ordinari de l’entrada, que també us servirà per poder visitar el Museu de la mecanització agrària J. Trepat. No cal fer reserva prèvia.