Jornades de museologia a les terres de Lleida

posted in: General | 1

Les sisenes Jornades de museologia a les terres de Lleida es celebraran sota el títol “Els museus entre la comunicació, el màrqueting i la publicitat”. Aquestes jornades han de servir per analitzaranalitzar i reflexionar sobre el món de la publicitat i del màrqueting per tal d’actualitzar i millorar la comunicació dels nostres museus. Gràcies a la participació de professionals del món de la comunicació –no necessàriament vinculats a museus- us proposem compartir un espai de debat que ens permeti entreveure cap on van les noves tendènciesen comunicació i com podem aconseguir una major visibilitat i eficàcia.

Les jornades les organitzen la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i l’Aran, l’Institut d’Estudis Ilerdencs i la Diputació de Lleida, es celebraran els dies 22 i 23 de gener a l’Institut d’Estudis Ilerdencs, a la plaça de la Catedral 2 de Lleida.

Les jornades són de participació lliure i gratuïta, s’ha de formalitzar la inscripció telefònicament al 973 626 436 o bé mitjançant un mail.