La festa del patrimoni de Tàrrega

El cap de setmana del 17 al al 20 de maig us hem preparat un seguit d’activitats per tal de celebrar el Dia Internacional dels Museus i la festa del Museu.

Comencem el dijous 17 a dos quarts de vuit del vespre amb una visita guiada al Molí del Codina, seguida d’una conferència del cicle de Calls Catalans, aquest cop sobre el call de Barcelona i el que ens diu l’arqueologia, de la mà de la Carme MIró Alaix.

El divendres a les vuit del vespre, a la sala de Plens de l’Ajuntament, l’Alberto Velasco ens presentarà una peça que s’incorporarà al fons del Museu: el retaule de Sant Antoni Abad, una obra fantàstica, també comptarem amb una intervenció del Conseller de Cultura Lluís Puig.

El dissabte us oferim un seguit d’activats al carrer: tallers pels més petits, peces amagades per diferents establiments, micro concerts de l’Escola Municipal de Música per diferents indrets d’interès històric de la vila,

Diumenge serà dia de visita guiada pel centre de la ciutat en busca de pedres que s’han mogut, un taller d’arqueologia per nens i concert-vermut al terrat del Museu.

I encara fem més activitats, aquí us deixem el cartell:

Us esperem a la festa del Museu!