Passat, present i futur de l’arquitectura popular en pedra seca

posted in: General | 0

El proper divendres 14 de novembre, Vicent Loscos, president de l’Associació d’Amics de l’Arquitectura Popular i Cèsar Díaz, catedràtic de construccions arquitectòniques de la Universitat Politècnica de Catalunya, ens presentaran Passat, present i futur de l’arquitectura popular en pedra seca, un estudi multidisciplinari, una obra orientada a tots els públics que mostra la riquesa arquitectònica del terme municipal de Tàrrega (amb la catalogació de més de 120 construccions), sense oblidar la necessària caracterització d’aquest tipus d’arquitectura a nivell català.

Els autors d’aquest recull són: José Miguel Esteban, Arquitecte Tècnic per la Universitat Politècnica de Catalunya, complementat amb un màster en Tecnologia en l’Arquitectura, especialitzat en la rehabilitació i restauració d’edificis; i Daniel Sánchez Martínez, graduat en Història per la Universitat de Barcelona i actualment desenvolupa diversos projectes culturals i històrics amb el Museu Comarcal de l’Urgell.

L’acte es celebrarà a les Sales Nobles del Museu Comarcal de l’Urgell a les 20h.