A la recerca dels tresors perduts

posted in: Exposicions temporals | 0

La nova exposició temporal del Museu és un homenatge a Indiana Jones, impulsat en el marc del 35 aniversari de l’estrena de la pel·lícula ‘A la recerca de l’arca perduda’, considerada per la crítica internacional com el millor film d’aventures i acció de tota la història. Indiana Jones ha estat també un referent per a que molts joves encaminessin la seva trajectòria professional a l’arqueologia, tot veient les aventures de l’heroi.

El Museu d’Arqueologia de Catalunya, Arqueoxarxa i Rubens Produccions us conviden a descobrir els tresors que amaga el misteriós hangar nord-americà, l’Àrea 51, que com diu Indy: “Haurien d’estar en un museu”. El Sant Graal, l’Ídol d’Or de la Fertilitat, el Capçal de Ra o la Calavera de cristall .

L’exposició s’inagurarà el divendres 24 de gener a les 7 del vespre i la podreu visitar fins el dia 15 de març del 2020 en horari de dilluns a divendres i els diumenges de 12 a 14h. De dijous a dissabte també de 19 a 21h .