Detritus. Una història de reconeixement

posted in: Exposicions temporals | 0

Us proposem una nova exposició temporal: Detritus, una història de reconeixement. Mitjançant la fotografia, Llorenç Melgosa posa accent a indrets abandonats per l’home que han sofert un procés de degradació. La voluntat del fotògraf és reivindicativa, malgrat la decadència, aquests espais poden ser recuperats.

Llorenç Melgosa (Lleida,1954) és fotògraf titulat per l’Escola Industrial de Barcelona (1977). Ha dedicat gran part de la seva vida a la fotografia publicitària i d’edició.

L’exposició s’inagura el divendres dia 30 de novembre a les 19h fins el diumenge 20 de gener de 2019. L’horari és de dilluns a dimecres de 10 a 14h, de dijous a diumenge de 10 a 14h i de 19 a 21h. Els dies 25 i 26 de desembre i l’1 de gener el Museu està tancat.