Dia Internacional dels Museus

posted in: Noticies | 0

Per commemorar el Dia Internacional dels Museus, el dilluns 18 de maig, el MCUT obrirà oficialment la botiga que tenim a l’entrada del Museu, és un dia d’entrada gratuïta, a la 1 del migdia una visita guiada a “Tragèdia al call. Tàrrega 1348” i a dos quarts de nou del vespre, l’Ignasi Garcès i l’Oriol Saula, director tècnic del MCUT, ens faran una panoràmica de l’arqueologia a la nostra ciutat: 1915-2015. 100 anys d’arqueologia a Tàrrega.

Us adjuntem el programa d’activitats pel DIM -Dia Internacional dels Museus- preparat per la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i l’Aran, de la que en forma part el MCUT.

DIM XMTLLiA