DIM i Nit dels Museus

posted in: Exposicions temporals, Noticies | 0

Veniu a celebrar amb nosaltres el Dia Internacional dels Museus! El dimecres 18 de maig us oferim una visita guiada a la magnífica exposició Arxius de família a les 12 del migdia i a les 22h una visita guiada pel call jueu seguida d’un tastet de vins a la terrassa del Museu.

El dissabte 21 de maig, la Nit dels Museus, la Natàlia Lloreta, comissària, juntament amb Jesús Vilamajó, de l’exposició ens farà una visita guiada a Arxius de família, per acabar podrem gaudir de cervesa Matoll a la terrassa del Museu.

Les visites són gratuïtes i durant el dia 18 de maig hi haurà portes obertes al Museu.