El sexe a la societat romana

posted in: Exposicions temporals | 1

Dijous 5 de febrer, a les 20:30h, l’Esther Gurri, arqueòloga, conservadora del Museu de Badalona i comissària de l’exposició El Sexe a l’època romana, ens parlarà de com la societat romana (de la República al segle IV) entenia les relacions sexuals dins i fora el matrimoni, l’art de la seducció, la sexualitat dels déus… partint tant del material inclós a l’exposició com tenint en compte el que no va poder ser inclós.

L’exposició El Sexe a l’època romana, produïda per Arqueoxarxa, es pot veure al MCUT fins el dia 22 de febrer del 2015. L’horari és de dijous i divendres de 19h a 21h, dissabte de 12 a 14h i de 18 a 21h, diumenges de 12 a 14h.