Els rastres del crim. Maneres de morir al call de Tàrrega el 1348

posted in: Exposicions permanents | 1

Seguint amb el cicle de conferències “Tragèdia al call. Tàrrega 1348”, aquest mes de setembre la M. Eulàlia Subirà, doctora en antropologia i professora de la UAB i el Jordi Ruiz, antropòleg responsable dels treballs de camp del cementiri medieval jueu de les Roquetes, ens parlaran de les evidències físiques de l’assalt de 1348 documentades a les fosses comunes d’aquest cementiri.

Dijous 17 de setembre a dos quarts de nou del vespre, a les Sales Nobles del Museu

1. Ainhoa Pancorbo

Hola bona tarda,

Estàvem pensant de venir de la xerrada “Els rastres del Crim” i volíem aprofitar per veure l’esposició. Obrireu de cara a la xerrada?

Gràcies per l’atenció,

Salutacions,