Història gràfica del Parc de Sant Eloi

posted in: Noticies, Publicacions | 0

El diumenge 19 d’abril a les 12 del migdia l’Associació dels Amics de l’Arbre presenta el llibre Història gràfica del Parc de Sant Eloi. El llibre recull més de 1000 fotografies en blanc i negre i en color on el denominador comú és el parc de Sant Eloi; aquestes fotografies, provinents de particulars, de l’Arxiu Comarcal de l’Urgell, del Museu Comarcal de l’Urgell i de la premsa local i comarcal, mostren diferents esdeveniments, privats i públics, que tenen lloc a Sant Eloi.

La presentació tindrà lloc a l’ermita de Sant Eloi i anirà a càrrec de Jaume Espinagosa i Marsà, director dels Museus de Tàrrega.