INSCRIPCIONS OBERTES – Viure la mort, 5 de març

posted in: General | 1

Suport al Dol de Ponent, Associació Alzheimer i el Museu Tàrrega Urgell organitzen aquest acte, que dóna el tret de sortida al programa de Museu i Cura. El museu s’obre així a pràctiques de cura per la comunitat, acompanyats de l’expertesa que aporta Suport al Dol. La jornada consistirá en una dinàmica i  dues taules rodones. Inicialment, es realitza un taller dinamitzat per Suport al Dol i els agents didáctics del Museu.  Tot seguit, les taules compten amb la participació de sanitaris, psicòlogues, historiadores i artistes.

Per què parlar de la mort? Ens dirigim a un públic jove i adult, per parlar seriosament i des de diferents perspectives sobre la responsabilitat i l’enfrontament amb la mort. Aquesta pedagogia de la mort és necessària en una cultura del silenci i el tabú sobre la pèrdua. La necessitat de la comunitat creix encara més en una situació de pandèmia i d’emergència en l’increment de suïcidis juvenils. El Museu aposta per una relació a llarg termini amb Suport al dol per donar resposta a aquestes preocupacions de la comunitat, amb l’objectiu de desenvolupar respostes de resiliència i cura col·lectives a través del diàleg.

Inscripcions obertes seguint el següent enllaç o a la botiga del Museu.

Per qualsevol dubte contacta amb aperez@tarrega.cat o truca al  973 31 29 60