Jornades Europees del Patrimoni 2020

posted in: General | 2

El cap de setmana del 9, 10 i 11 d’octubre es celebren les JEP 2020, la festa major del patrimoni cultural. Enguany i juntament amb el Museu de Cervera i el Museu de la Noguera us volem proposar l’activitat Vides al Call, tres visites guiades pels calls de Cervera, Tàrrega i Balaguer de la mà dels principals investigadors d’aquests barris jueus medievals.

Vides al call tindrà inici a Cervera el dissabte 10 a les 12h, continuarà a Tàrrega el mateix dissabte a les 18 i 19h per finalitzar diumenge 11 a les 11h a Balaguer.

Totes les activitats són gratuïtes i cal inscripció prèvia, aquí hi trobareu la informació.

La visita al call de Tàrrega es centrarà en la figura de Moixé Natan, un dels jueus més rics i influents de mitjan segle XIV i la seva poesia, ja que també fou un dels escriptors més importants en llengua hebrea de la Catalunya medieval. Les visites es faran a les 18 i 19h, tenen una durada de 45 min i l’aforament és limitat.

Per tal d’assistir-hi cal que feu inscripció a info@museutarrega.cat o bé al 973 312 960. L’entrada al Museu durant el cap de setmana serà gratuïta.

2 Responses

1. M.Angels

Voldria inscriure dos persones a les visites al Call de Tarrega i Cervera el dia 10

2. José R. Ayaso