Jueus entre cristians, última conferència

El dijous dia 20 de juliol, a dos quarts de nou del vespre, tanquem el Cicle de conferències sobre Història i Cultura jueves amb el Josep Xavier Muntané, doctor en filologia hebrea, qui ens parlarà sobre Jueus entre cristians: la problemàtica dels jueus catalans medievals en relació a la manera de vestir.

Després de la conferència, el Restaurant Niam ens cuinarà sopar que cada any fem al jardí, enguany serà una degustació de tres plats inspirats en les tres cultures que habitaven al nostre país en temps medievals: cristiana, àrab i jueva.

El preu del sopar és de 30 euros, les places limitades i el pagament s’ha de fer abans del dia 18 de juliol. Per les reserves cal trucar al 973 312 960 o bé enviar un correu.

Aquí podeu consultar  els plats del sopar.