L’altra meitat del call. Història i cultura jueves 2017

posted in: Exposicions permanents, Noticies | 0

El proper dijous 4 de maig, a dos quarts de nou del vespre, tindrem el plaer de que la Silvia Planas, directora del Museu d’Història dels jueus a Girona i del Museu d’Història de Girona ens parli de L’altra meitat del call. Dones jueves de la Catalunya medieval.

Silvia Planas es dedica a la recerca als arixus i a l’estudi de la història jueva de la Catalunya medieval. El principal tema d’investigació és la història de les dones jueves de Catalunya i de Girona. En aquest mateix sentit, la seva feina i interés estan centrats de manera molt directa en l’anàlisi de la història i la projecció del patrimoni cultural amb perspectiva de gènere.