Miquel Solé. Una mirada enrera i una endavant

posted in: Exposicions temporals, General | 0

El treball del Miquel Solé, d’estil molt personal va evolucionar de forma autodidacta després de la formació que va rebre a l’Escola d’Arts i Oficis. Els seus dibuixos, inspirats en la caricatura, foren exponent del seu esperit lliure i imaginatiu.

Aquesta exposició és un reconeixement a la trajectòria del pintor Miquel Solé, que ens va deixar l’any 2016. L’exposició mostra la darrera obra inèdita de l’artista. Una obra on trobem al Miquel Solé dels orígens, arrelat a la terra i a la seva gent, i també a un Miquel Solé que experimenta amb noves tècniques i temàtiques. Un Miquel sense complexos, atrevit, sensual, tendre, eròtic i festiu. També trobareu obra més íntima, que no havia sortit encara mai del seu estudi.

L’univers artístic de Miquel Solé abraça la complexitat i la diversitat de l’existència humana en la societat contemporània. Els seus dibuixos i il·lustracions fossin com una mena de microrelats tant de la vida social com d’escenes costumistes de la vida privada i a cops íntima. La seva extensa obra és una gran novel·la il·lustrada de la Tàrrega del darrer terç del segle XX i amb una bona incursió en aquest segle XXI.

Inaguració divendres 1 de febrer a les 20h, fins el 24 de març. L’horari de visites és de dilluns a diumenge de 10 a 14h, de dijous a diumenges també de 19 a 21h.

L’entrada és gratuïta