Premi Internacional de Belles Arts Sant Jordi

posted in: Exposicions temporals | 0

El Premi de Belles Arts Sant Jordi va néixer amb l’objectiu de fomentar les Arts Plàstiques entre els artistes tan consolidats com professionals
novells. Aquest també és un dels objectius de la Fundació Perelló amb seu a Bellpuig. Cada any, La Fundació Perelló i les institucions que el patrocinen i hi col·laboren, convoquen aquest Premi, tot alternant les Arts Tridimensionals i les Pictòriques. Amb l’art tridimensional com a protagonista enaquesta ocasió, l’exposició mostra l’obra dels 25 finalistes del premi.

L’exposició s’inagura el dimecres 7 de juny a les vuit del vespre i les podrà visitar fins el 18 de juny.

L’horari és de dilluns a diumenge de 10 a 14h i de dijous a diumenge també de 19 a 21h.

Aquí podeu consultar el CATÀLEG de l’exposició.