Taller amb la Sonia Alins

posted in: Exposicions temporals | 0

Per a la il·lustradora Sonia Alins, el medi aquàtic és perfecte per transmetre emocions, un lloc ideal per deixar fluir la nostra creativitat. Al costat de Sonia, ens submergirem en una proposta creativa apta per a tot tipus d’edats.

Que farem?

La Sonia Alins partint de materials i tècniques tradicionals, i incorporant també un altre tipus d’elements, ens ajudarà a representar el nostre propi món aquàtic.

DATA:

Dissabte 10 de novembre de 2018

HORARIS:

MATÍ de 12 a 14 h. Taller per grup de nens/es: 7-14 anys

TARDA de 17 a 19 h. Taller per grup de +15 anys

LLOC:

Tallers didàctics del Museu Comarcal de l’Urgell-Tàrrega. Carrer Major 11 de Tàrrega

DURADA APROXIMADA:

1,45 – 2 hores

NOMBRE DE PARTICIPANTS:

Màxim de 12 persones per taller

Cal fer inscripció prèvia a info@museutarrega.cat, trucant al 973 3129 60 o directament a recepció del museu (c. Major, 11). Activitat gratuïta