Dia Internacional dels Museus

posted in: General | 0

Per commemorar el DIM 2024 us proposem un seguit d’activitats que es duran a terme el dissabte 18 de maig al Museu Tàrrega:

A les 20 h visita comentada a l’exposició temporal Miquel i Josep. Una amistat transatlàntica a càrrec de Maria Antònia Argelich. Activitat gratuïta.

A les 21 h sopar temàtic Catalunya-Veneçuela amb el restaurant Limo Gastrobar a la terrassa del Museu. El preu és de 20€ i cal reserva abans del dia 14 de maig aquí o bé al 973 312 960.

A les 22 h concert d’Indie Pop amb Tripulante, a la terrassa del Museu. Projecte musical liderat pel músic i productor barcelonès Vicen Martínez, guitarrista d’artistes com Maldita Nerea, Sidonie, Pablo López i Nena Daconte, va iniciar el seu viatge musical de forma independent l’any 2013.

Entrada gratuïta.

Del dia 11 de maig al 19 fem portes obertes al Museu.