Jornades Europees del Patrimoni 2015

Les Jornades Europees del Patrimoni se celebraran entre el 9 i el 12 d’octubre, les d’enguany el Consell d’Europa posa especial èmfasi a descobrir i potenciar el patrimoni industrial.

Des del Museu Comarcal de l’Urgell us proposem dues activitats: el divendres 9 d’octubre a les 20:30h la conferència Entre l’orfebreria i la quincalla: aplics, complements i ornaments metàl·lics dels jueus de Tàrrega de la mà de Lluïsa Amenós i el dissabte 10 d’octubre, a les 12 del migdia al pati posterior del Museu, un Taller experimental de forja a l’Edat mitjana a càrrec d’Àngel Eroles, escultor i artesà del ferro, amb comentaris de la Lluïsa Amenós.

Podeu seguir tota l’actualitat de les JEP 2015 a Twitter amb els hashtags #JornadesEuropeesPatrimoni i #JEP201i consultar tots els actes que es realitzen a Catalunya aquí